Say yes to new adventures! - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Lynn Reichert - WaarBenJij.nu Say yes to new adventures! - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Lynn Reichert - WaarBenJij.nu

Say yes to new adventures!

Door: Lynn Reichert

Blijf op de hoogte en volg Lynn

27 Juni 2015 | Indonesië, Ubud

Nee, zeg ik nooit tegen mooie avonturen!

Nadat ik, samen met Zoë, vorig jaar met mijn backpack door Australië heb gereisd heb ik besloten om deze zomer weer een nieuwe uitdaging aan te gaan.
Woensdag vertrek ik voor een maand naar Bali om daar vrijwilligerswerk te doen.

Wat ga ik precies doen op Bali?
Helaas is er nog steeds een hoop armoede op Bali. Toerisme is de grootste inkomstbron en Engels kunnen spreken en schrijven is daarom heel erg belangrijk. Ik ga de kinderen wat Engels bijbrengen zodat ik een beetje kan helpen om de kinderen een goede toekomst op te laten bouwen.

Ik begin 6 juli met een oriëntatie week waarin ik de Balinese cultuur zal leren kennen. Samen met de andere vrijwilligers die dan beginnen aan een project op Bali, krijgen we Balinese taal- en kookles, gaan we mooie tochten maken door de rijstvelden, krijgen we yoga les en nog een heleboel meer. Leuke manier om mijn reis te beginnen.

Met nog maar een paar dagen voor vertrek beginnen de zenuwen wel te komen. Ik weet niet heel goed wat ik kan verwachten van het werk en het blijft altijd spannend om in je eentje zo ver weg te gaan. Gelukkig vliegt mijn moeder werkend mee naar Singapore en daar zijn we nog een paar daagjes samen. En misschien gaat mijn vader ook mee maar dat is nog even afwachten.

Naast de zenuwen heb ik er vooral heel veel zin in!
Op deze manier zal ik jullie op de hoogte houden van mijn ervaringen en alles wat ik mee maak op het mooie Bali.

Liefs,
Lynn

  • 27 Juni 2015 - 21:52

    Ellen Blokker:

    Deze prachtige uitdaging gaat jou vast weer lukken lieve Lynn, goede reis aankomende woensdag en liefs voor pap en mam....en we blijven op de hoogte van je mooie ervaringen!!

    Liefs,
    Ellen en famlie

  • 04 Juli 2015 - 05:19

    Ronald Reichert:

    Ik hoop dat je weer een waanzinnige ervaring zult hebben. Succes en geniet er volop van.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lynn

Vier weken lang ga ik Engelse lesgeven op Bali.

Actief sinds 27 Juni 2015
Verslag gelezen: 220
Totaal aantal bezoekers 2460

Voorgaande reizen:

01 Juli 2015 - 30 November -0001

Vrijwilligerswerk Bali

Landen bezocht: